Tb29 Kızlar selam biz eşimle klasik isimlerden seçmek istiyoruz. Miray Hande Cemre arasında kaldık. Sizce hangisi ?
Didi6 Tb29 Hande kesinlikle. Güzel isim. Anlamı da güzel 💖💖 Cemre ismini sevmiyorum ben pek. Kor ateş manası da var hem. Miray ismini de iyi araştır canım. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
MinnieMouse Tb29 benim adim hande 😁 etrafimda hande adinda hic kimse yok. Simdiye kadar hic baska handeyle tanismadim 😁 adimin anlami gulumseme cesidi ve surekli gulen bi insanim. Her seye gulerim 🤣 tavsiye ederim
Tb29 MinnieMouse evet anlamı cok güzel :) benim de Hande diye 2 tane arkadaşım var ikisi de zeki, tatlı ve şanslı kızlardı ♥️ 😊