Canım tuzlu suyla gargara yapabilirsin,birde karanfil yağı deneyebilirsin biraz uyuşturuyor. Aynı şeyi ben yaşadım 36.haftamda doktorumu aradım ertesi gün ultrasona çağırdı dayanamayıp gece diş hastanesi aciline gittim son haftalarda çekim yapılabileceği ama doktorumdan onay dilekçesi götürmem gerektiği söylenmişti. Sende doktorunla irtibata geçebilirsin bence