hafsa2020 BeyzaKk bende 12 haftalığım erkeğe benziyor dedi ama 1 ay sonraki kontrolde daha net söylerim dedi o yüzden kendimi çokta hazırlamıyorum ☺
rileyss BeyzaKk ben 11+2 günlük hamileyim bugun kontrolde doktorum erkek gibi görünüyor ama net soylemem için 4 hafta daha var dedi
sercen hafsa2020 o bir ay çok zor geciyo cnm yaa 9 haftada gittim en son içim içimi yiyo bi hafta gdcem günler gecmiyo 🙁
hafsa2020 sercen aynen canım karnım büyüse hissetsem hareketlerini daha rahat olcam 1 Aya Allahın izniyle daha rahat olur kafam ☺
Lonelinesss Bende 12 oldum bugün kıza benziyor dedi bana da ama benim karnım çok şişiyor ya sizdede öyle oluyo mu
BeyzaKk Lonelinesss hayır valla benim hamile olduğum bile belli değil ilk gebe olduğum için sanırım hiç yok 🤦🏼♀️🤗
Elifgurkan Bende yarın 11 olucam haftaya kontrolüm var ikili tarama testi yaptıran varmi yada yaptircakmisiniz
rileyss Elifgurkan benim haftaya yapılacak ikili test. ama doktorum 11+2 haftalık için ense kalınlığı normal dedi bakalım haftaya ne olacak Allah hepimize sağlıkla bebişlerimizi kucaklamayı nasip etsin
BeyzaKk Elifgurkan yaptırdım 10 gün sonra sonuç alıcam Rabbim sağlıklı olduğunu haberini versin hepimize
SevdaKurudere Bende bugün gittim 12+2 kıza benzetti haftaya gel kesinleşir dedi ikili yaptırdım ense kalınlığı çok iyi dedi çok şükür kan sonucu haftaya çıkıcak
EstAr10 BeyzaKk ben 12-5 oldum, 11 de yüzde 70 erkek demişlerdi . Üç gün önce ikili testte kesin erkek olduğunu öğrendik. Bebeğin hareketliliğine ve doktorun tecrübesiyle alakalı, öğrenebilirsiniz yani 💖