62fatma oyyy bende korkuyorum bizim ailede de tek halam doğum yapp kaybetmiş smdi 2 kuzenim var annemde bende önce düşük yapmış sonra bej olmuşum 3 kiz kardeşim daha var yani bu testide cevremde ilk yaptirM benim kimse haberi yok ben de burdan öğrendim ama benle kalp durması yasayan arkadaşınn arkadaşı var hiç test yaptırmadı biseye baktirmDi smdi doğumu geldi haziran başı yani bej anlamadım 2 kere yasayan da benim çoğu 2.de kucağına aldı iğneyle ben iğne düşük doz kullandım yine durdu bu doktorum gebe kalmadan vitaminlere başlattı bakalım yüksek doz da iğnede kullaniorum alttan fitilde kullaniorum düşük önleyici ignesinde ekledi hergun vuruluyorum göbeğimden kendim iğnede yapiom bakalım gerisi rabbime kaldı 🙄🤲