Nefisee Haftadayım bebeğin hareketleri çok fazla değil. Çok minik minik hissediyorum ve seyrek. Çok nadir tekmeliyo genelde kıpırdadığını hissediyorum. Normal mi acaba ?
Meriwa Nefisee canm 20 den sonra benim zıpzıp gibiydi valla ama yanlış anlamazsan kilon var mı acaba bi yakınım kilodan cok hissedemiyodu aklıma geldi ama
Essi Nefisee normal canim cogu annelerin o haftalarda öyle oluyor. 27 28 haftadan sonra düzenli hissedersin. Ben 29+3 oldum hala bazen cok seyrek hissediyorum sonra ki gün tekrar cok fazla hissediyorum
SelinAli Nefisee aynı haftadayız benimki de çok sakin arada hareket ediyor 1 gün çok hareketliyse 3 5 gün sakin neden bu kadar hareketsiz anlam veremiyorum ve kilolu da değilim