Seda92 Merhaba kızlar varmı aramızda migreni olan 17 haftalığım ve sürekli migren ağrısı çekiyorum günlerce sürüyor tavsiyesi olan varmı lütfen destek
Ceylan90 Seda92 ilk haftalar normalden daha fazla yaşanıyor 4. Aydan sonda yaşamadım tavsiyem sade Türk kahvesine 3-4 damla limon sıkıp için bana çok iyi geldi
Dmldgn Seda92 şakaklarına nane yağı sürüp karanlık odada yatabılırsın. Benım de migrenım var ve seni çok iyi anlıyorum birde doktorum magnezyum verdi bana agrım için iyi gelmişti doktoruna sorabilirsin😌
Damlaibo Seda92 kuzum bende de var tek iyi gelen karanlık bi odada 3 4 saat uyumak sessiz olması lazım bide tabi
Deletedmom021 Seda92 bende de var hemen hemen hergün ağrıyor parol içiyorum bazen fayda ediyor bazen etmiyor ama başka ne yaparsam yapayım gecmiyor 🤯
Cnsmhmt34 9 haftalık hamileyim baş ağrısıyla beraber kusma da oluyor. Dünden beri geçmedi. Migren atakları gebelikte de olabiliyormuş. Başıma buz koyuyorum karanlık sessiz yerde dinlenmeye çalışıyorum ama nafile 🤕 inşallah tez zamanda geçer ağrılarımız
Seda92 Deletedmom021 parolda etkisiz bebekten önce kullandığım bi ilaç vardı hemen geçiriyodu şimdi çekiyorum
Ezgi-ceren Seda92 keşke kesin bir tedavisi olsa ya ilk aylarda ben de çok çektim ilaç da alamadığım için. Ben çok az şekersiz kahve yapıp içerdim maalesef karanlıkta yatmak dışında bir şey gelmezdi elimden.
Merlin00 Seda92 gecen gun bi fenomen paylastiginda gordum. Migren tasi diye bisi varmis. Ilacsiz bi cozum. Bi bak istersen cnm