Geçen hafta benimde doktorum 3.31 çıktığı için ilk üç ayda 2nin altında isteriz diyerek dahiliyeye yönlendirdi. Ailem sorun olabileceğini söylediği için hemen randevu aldım. Düşük tehlikem oldugu için zaten korkuluydum. Ve dahiliye doktorum önce folik asidimi değiştirip içinde iyot olan bi folik asit verdi. Sonra tahlillerimde iltihap çıkmasa bile sabahları aç karnına kullanmam gereken bi ilaç daha verdi. Her ay kontrole gelmemi söyledi. İlaçlarda herhangi bi yan etki görmedim. Burada okudugum kadarıyla birçok insan faydasını gördüğü için içim rahatladı.