Minoo01 Geçen yıl martta düşük yaptım, 2 ay sonra hamile kaldım. Bende çok korkuyordum ama şükür bebeğim doğdu sağ salim 😊 3 aylık olduk bile. İnşlaah sağ salim alırsın kucağına 🙏🏼