Kızlar eltimin 3-4 gündür lekelenmeleri oluyor az az koyu kahve bazen açık. Adetine bir gün kala test yaptık. Pozitif çıktı da yasaktan dolayı doktor da yokmuş şuan sadece kan verdi. Yerleşme kanaması böyle mi oluyor. Bilginiz var mi? Yoksa düşük falan mi Allah korusun? Başına gelenler yardımcı olabilir mi?