nidarcn benim belimde 2 tane fıtık var sağda ve solda olmak üzere. Annemdede var 3 tane galiba genetik. Normal zamanda çok ağır iş yapınca çok ağrı çeken biriyim. Ama doktoruma özellikle sormuştum normal doğum yapabilir miyim diye. Ayaklarda uyuşma belden aşağıda ani güç kaybı ve hissizlik olmadıktan sonra normal doğum yapabilirsin sorun olmaz dedi doktor çok şükür 35 haftadayım kendimi aşırı yormazsam hamilelikten dolayı hiç belim ağrımadı ☺️Çok şükür 🤲