Herkeste olmasada bazı gebelerde kahverengi gebelik çizgisi oluyor. Benim karnım belirginleşmeye başladığında çıkmıştı 30+4 üz ama dün bişey farkettim şok oldum 🙈 Göbeğimden daha aşağıya genital bölgeme kadar inmiş dümdüz. Böyle olan var mı? Bir de bu çizgi doğumdan sonra geçiyor mu? İnşallah geçiyordur 🙄