Kızlar sorum kendim için değil teyzem için erkek bebek bekliyor yanlız ağrıları sancıları var ama açılması da az var doktora gidiyor onlarda açılması az diye geri gönderiyorlar ve kanaması var nişan heralde gelmiş açılması için ne yapmalı doğum yapmış anneler yardımcı olurmusunuz?