-Tugbakrc- canm şehir hastanesini öneririm hijyen anlamında temiz odaları 2 veya tek kişilik virüsden dolayı herkes tek kalıyor çoğu insan pandemi oldu diye gitmiyo ama binalar farklı herhangi bi sorun teşkil etmiyor ben necati beye gidiyorum normalde ama şuan virüsden dolayı doktor sayısını düşürdüler kim denk gelirse o bakıyo onun dışında sancı odaları tek kişilik ben cok memenunum 29 umdayım doğum yapmadım ama 1 gece yattım hiç sorun yaşamadım diğer hastanelerde koğuş gibiymiş oda olayı bide herkes aynı yerde doğuruyor diye yorumlar var ama yardımcı olurlar burda cnm