Ezgiozkan Arkadaşlar ben 30 haftalık hamileyim. Oğlum bu aralar bir yerde toplanıyor böyle bir sertleşiyor karnım biraz canım acıyor sanki. Normal mi böyle olması yoksa bir sıkıntı var mıdır sizce??
Zlhb Ezgiozkan canım bende 34teyım yumruk gıbı poposunu ayağını falan dayıyor karnımın şeklini değiştiriyor doktor normal bunlar dedi bebek büyüyor alanı daralıyor ondanmış
Asel21 Ezgiozkan toplanmaları normal canm bu haftalarda artık alan darlaştıkça bir de gerildikçe toplanırlar. Benim ikiz gebeliğim ve ikisi bi anda toplandığı zaman o kadar ağrım ve sancım oluyor ki. 32+6 günlüğüm bende
Minikkusum_ Ezgiozkan bende 34 deyim canım benim de sürekli toplanıyor bebegin yeri dar olduğu içinmiş bi kaç saniye sürüyor sürekli yapıyor sonra bi anda vuruyor 😃 çok şükür sağlıklı korkma dediğim gibi yeri dar olduğu için ☺☺
Kubraomermete Ezgiozkan tabiki cokk normal yeri daralıyor. Hatta ilk gebeligimde sabahları karnımın kasılmasına uyanıyordum.dogduktan sonrada genlesirken anne karnındaki gibi top oluyo popo ve kafa geri😂😂😂
Ezgiozkan Asel21 toplanmalara kasılma diyen bir site ile karşılaştım da acaba mı dedim. Erken doğum riskim var çünkü de tedirgin oldum canım ya
Zlhb Ezgiozkan bende o sebepten 30.haftada doktora koştum hemen değişik şeyler hissediyorum diye ama hiçbir şey çıkmadı ilk gebelik olunca evham yapıyoruz haliyle o toplanınca sen elinle dokun sev düzeliyor ☺️
Asel21 Ezgiozkan benim de erken doğum riskim var canm yarın 33+0 olacağım daha erken olmazsa 36 ila 37′ci hafta arası doğumum gerçekleşecek. Genellikle toplandıkları zaman oluyor.
Ezgiozkan Hepinize teşekkür ederim içimi rahatlatınız. Bir sıkıntı yok yani sadece büyüyor oğluşum 🤗🙈 Allah hepimize yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah