Merhabalar. Geçen ay 22 Nisan’da regl oldum. Yumurtlamam 9 mayistaydi. O günden sonra goguslerimde hep hassaslık ve dolgunluk oldu. Goguslerim baya büyüdü. Normalde bu gün regl olmam gerekiyor takvime göre. Fakat hiç duzenli regl olan biri değilim. Test yaptım fakat negatif çıktı. Ama kendimde çok farklı şeyler yasadim. Kasık ağrısı göğüs hassasiyeti vs. Yani testin negatif çıkması beni baya şaşırttı. İlk denememiz bir de. 🙄 14 gün oldu ilişki üzerinden zaman geceli. Sizde eğer gebelik olsaydı testte çıkar miydi ?