Merhaba kizlar dun detayli ultrasona girdim bebegimin bobreginin biri 3,8mm digeri 4mm cikti. Benim de sag böbrek genisleme yapmis bebek baski yaptigi icin. sola yatmami tavsiye etti. Ultrasonu yapan doktor cok korkulacak bisey degil dogumdan sonra gecer dedi cocuk doktoruna bildirin dedi. Ama kendi doktorum korkulacak hicbisey yok bebeklerin bobrekleri siniri gecmemis dedi. Bilgisi olan yada basina gelen var mi yinede huzursuzum