Eta21 sadece doğum sahtanelerine veya şehrinizde varsa şehir hastanesinin kadın bölümüne giderseniz bır sıkıntı yasamazsınız eger korkuyorsaniz ve durumunuz varsa ozel kliniklerese gidebilirsiniz bebeğinizin gelişimini bilmeden olmaz bence saçma bir sey yapmissiniz gitmeyerek tabiki size kalmis bi durum ama yanlis