Mom_98 Kızçeler isim yazılı tulum yaptırdım bunu ilk doğar doğmaz hemşireye verilecek çantaya mı koysam yoksa sonradan mı giydiririm ?yani ilk etapta 5 li hastane çıkışı mı versem Karar veremedim fikir verir misiniz
Pnarrr Mom_98 ben ilk olarak 10lu yada 5 li takımı veririm daha sonra kendime gelince kendim giyindiririm isim yazılı tulumu diye düşündüm 🤗
Mavimsi45 Mom_98 normal 5 li bi takim ver bence kan vs oluyor diyorlar , isimli olani daha sonra kendiniz giydirirsiniz ☺
Sezensu Mom_98 Ben de normal bi hastane çıkışı vereceğim kendimi toplayıp kendim de makyajımı falan yaptıktan sonra isim yazılıyı giydireceğim inşallah fotoğraf icin 🙏🏻🥰
Naimeismail01 Mom_98 ilk önce 5 ki ver canım ben öle yaptım daha sonra isimli giydirdim çünkü fazla temizlemiyorlar diye duydum ama bizde sıkıntı çıkmadı 😌
Mom_98 Pnarrr di mi ben de öyle düşündüm foto çekinmek için ben de ne halde olurum bilmiyorum çünkü teşekkür ederim 😊
Mom_98 Mavimsi45 evet doğru ben de lohusa takımımı giyer kucağımda bir iki poz çekinirim Allah nasip eder de kendimizde olursak o zaman sonraki güne bırakmak daha mantıklı çok teşekkür ederim
Pnarrr Mom_98 öyle yaparsın canım çünkü siz kendinize gelene kadar belki bebeğin isim yazılı kıyafeti kirlenebilir en iyisi kendimize gelince giyindirip resim çekilmek daha mantıklı 😊
Pnarrr Mom_98 evet bebeğin kanala inip rahat bir Doğum yapmam için squat yapmamın çok önemli olduğunu ve eşimin yardımıyla yapmamı söyledi karnımdan ve kilomdan zorlansam da yapmaya çalışıyorum 😊
Mom_98 Pnarrr benim bebeğim 30. Haftada hıçkırıyor diye erken doğum mu acaba diye endişelendi o yüzden sanırım önermedi ya da bu tarz önerileri yok 😂
Zeyzey1 Mom_98 hickirmak erken doğuma mi sebep oluyor tam anlayamadım açıklar mısınız ? Benjm bebeğimde çok hıçkırıyo
Mom_98 Zeyzey1 benim doktorum öyle şüphelenip nst ye gönderdi ama bi şey çıkmadı sadece erkenmiş hıçkırmadı için ama 34 üz hala hıçkırıyor paşam ve ben mutlu oluyorum 🤗🤗
Eymen-s Mom_98 benimde öyle oluyor dağ tarafta kafası gözüküyor geçen uyandım kolu çıkmıştı resmen dışarı 😂
Ed71 AnneCeren canım ritmik bir düzende vurur bebek hafif hafif bazen siddetli de olur benim dun çok fenaydı mesela 38 haftadayım
Zeyzey1 AnneCeren belli aralıklarla hik hik hik der gbi atıyor sanki canım bende bilmiyodum birisi söyledi dikkat ettim bende de oluyor aynısı sonradan farkettim yani.ritmik bı etkileşim gibi düşün 🤗 hafiften vuruyo sanki elini koyduğunda rahatlıkla hissedersin eşim bile anliyo söyleyince