Selam hanimlarr ✨16+4 um ve son 3 gune kadar asiri bulantilarim vardi bu gune kadar hic yerimden kalkamadim annem bakti.. 5. Haftamdan hap icmeye basladim hala devam ediyorum ama 3 gundur iyi gibiyim bitti heralde bulantim olmuyor bi enerji geldi icime evime geldim yavastan temizlige basladim😍tabiki hala mutfaga girmiyorum tetikler diye o kadar kotu gunler gecirdimki cok korktum artik bu bulanti kusmadan ve agzimdaki o kotu tatta gitti gibi sanki hala soktayim hic bitmiycek saniyodum😂.. sizinkiler nasil bitmisti? Bu arada belim asiri agriyo ve durmak bilmeyen hapsurmalarim var elimden mendil asla dusmuyor🤦🏻♀️ sunu farkettim sut icmeden uyuyamiyorum sut vucudumu rahatlatiyo ve rahat uyutuyo 🙈
Hepinize saglikli hamislikler ve kolay dogumlar😘🥰