Sumru merhaba canım ben oğluma hamileyim 22 aylık kızım var çocuk odaları çok pahalı olduğundan internetten ben dolap aldım hem şık hem kullanışlı 3 kapaklı geçen hafta geldiler kurduk istersen fotoğrafını ata bilirim orda da ala bilirsin üründe çok kaliteli 1 milyara aldık