Zz2434 Kızlar 30+3deyim şuan iki üç gündür çamaşırımda ıslaklık var ufak ufak ama geldiğini hissetmiyorum bile sizce suyum mu geldi nasıl anlayabilirim suyumun geldiğini
Merve_12 Zz2434 bende şurda bekleyim bende de oldu aynısı bende 30 haftalığım 1 gün oldu ama sadece 2 defa iç çamaşırmı değiştirdim
Demiranne Zz2434 suyunuz değil bence su geldiğinde anlamama gibi bı şansınız yok ılık oluyo ve tamamen ıslatıyor çamaşırı yani benim öyleydi siz yinede doktorunuza danışın
Nuray94 Zz2434 benim ilk kizimda sızıntı şeklinde gelmişti. Doktorum da akıntı ile karıştırmamak için geldiğinde banyoya gidip alt kıyafetleri tamamen çıkarıp suyun bacaklarına doğru akdigini görürsen suyun gelmiştir. Normal akıntı bacaklara doğru akmaz demişti. Ben o şekilde fark etmiştim. Tabi benim 39+5 ’di o zaman bir gün sonra da doğumum olmuştu. Sizin daha erken belki idrar falan da olabilir. Eczanede satılan özel pedler var. Onlardan alıp kullanırsan. O şekilde de su mu değil mi belli olur.
Merve_12 MucizeBirKalp bildiğin su gibiydi ama kokusuz ve renksizdi havalar da sıcak kilo da var eşim terliyorsun ondan olmuştur dedi bebeğimin kalp atışları falan iyi dün ntsde baktılar
Zz2434 Miranmiray İstanbul’da yaşıyorum canım bir kaç gündür havalar serin çok sıcak değil çamaşırım ıslanıyor ve sürekli lavabo ihtiyacım varmış gibi hissediyorum
2kizanasi Eczaneden özel ped alın, gelen suyunuz ise renk değiştiriyor, ihmal etmeyin o haftalarda bebek baskı yaptığı için idrar vs de olabilir benimde 33te azalmıştı suyum 39da tekrar düzelmişti.
Gizemli91 Zz2434 aynen benimde öyle oluyordı belirti sık idrara çıkma hafif yanma ve su gibi akıntı.istersen nöbetçi eczane varsa o petlerden al suyun olmadığını anla içini rahatlat.Suyun değilse ki bence değil bol bol su iç sürekli WC ye çık ve sağ tutma yasak bitinceye dr git.