Duygukc Anneler merhaba 5 aylık hamileyim kırık ve çürük dişim yüzünden çekilmez bir diş ağrısı yaşıyorum günlerdir muhtamelen çekilmesi gerek hamileyken dişinizi çektireniniz oldumu bi zararını gördünüzmü çektirince
Meriwa Duygukc canm dişinin durumuna göre diş hekimin ve kadın doğumcun karar veriyor zaten ilk üç ay son üç ay çekilmiyor zaten çürük varsa da antibiyotik kullandırıyolar
alkilic İlla çekilmesi gerekmeyebilir kanal tedavisi de olabilir 2.trimestr dönemindesiniz geciktirmeden doktorunuza danışarak bi diş hekimine gitmenizi öneririm
aysebkrr doktorum 12. Haftadan sonra narkoz alabilirsin dedi . Bu süreçten sebep gidemedim ama gidicem bende