Tugcekandemirtirtir Arkadaşlar selam demir değerim dusuk cıktı buna bağlı kansızlık oluşmuş. Sidefer stick. Nbl pregna formula ve devit 3 kullanıyorum. Siz hangi vitaminleri kullanıyosunuz?
Ysmnnzr-0 Tugcekandemirtirtir ben de dün tahlil yaptırdım ilaç kullandığım halde ferritin Demir ve kan değerim düşmüş :( kaç haftalıksın canım değerlerin kaç çıktı
Ysmnnzr-0 Tugcekandemirtirtir ilerleyen haftalarda yükselebilirmiş kan değeri.. bol bol et ye doktor bana öyle söyledi benimde değerlerim düşük çıktı :(
Paresss Tugcekandemirtirtir Demir ilacınızı portakal suyu ile gece yatarken için ben bol bol c vitamini tükettim benimde kanım çok düşüktü ve dediklerimi yaparak 11 çıkarttım.Hamile kaldığımda 9 du sonrasında daha da düştü ama çok şükür c vitamini alarak bol bol yükselttim.
Tugcekandemirtirtir Demir ilaçları mideyi cok etkiliyor. Ama sidefer etkilemiyor. Tadı cok güzel bol yesil mercimek tütetiyorum bide idrar yolu enfeksiyonu cıktı antibiyotik verdi. Allah beterinden korusun🙏
Eozydn Tugcekandemirtirtir merhabalar bende kan ilacı olarak hem gyno ferro sanol birde sağlık ocağının verdiği vegaferonu kullanıyorum bendede kansızlık var ama kullanırken midem çok bulanıyor birde d vitamini vermişti doktor decavit onu hiç kullanamıyorum yemeklerle destek yapıyorum 😢
Tugcekandemirtirtir Eozydn valla canım bende sidefer kullanıyorum emilimide yüksek sor istersen doktoruna