yagmur91 23 nisanda düşük yaşamaya başladım. Bugünde 23 Mayıs regli oldum. Bu kadar erken olması mümkün mü yaşayan var mi?
Dilanidem Geçmiş olsun canım bnde nisanın 9 unda kimyasal düşük yaptım fakat 11 gün gecikti 40 gün sonra regl oldum yani gecikebilir diyolar bünye farkı demekki gününde olanlarda çok allah hayırlı evlatlar nasip etsin