38+1 olmuştuk artık ve o gün nst günümüzdü. Öğlene doğru hastaneye gittik eşim ben ve kayınvalidem nstye bağlandım sürekli ve düzenli bir şekilde sancılarım çıkmıştı doktorum muayeneye aldı ve suyumun azaldığını sancılarımın olduğunu görünce hastaneye yatışım yapıldı 2 3 saat hastanede nstye bağlı olarak yattım o arada doktorum 3 kere alttan muayene etti ve açılma olmadığını suyumun da hala gelmeye devam ettiğini gördü ve bebeği tehlikeye aramayacağını beni acil sezeryana alacağını söyledi tabi ben şokk😂 hiç aklımda geçmezdi sezeryan hep kesin ben normal doğururum derdim ama asla kendimi normal Doğuma şartlamamıştım bebeğimin sağlığı herşeyden önemliydi. Neyse beni hazırladılar aldılar ameliyathaneye ameliyathanenin kapısına kadar eşimde yanımdaydı onun yanımdan ayrılmasıyla benim ağlamam bir oldu zaten spinal sezeryan ile Doğum yaptım oğlumun sesini doğar doğmaz duydum o an çok farklı bişey ya anlatılmaz yaşanır o yüzden tamda duygularımı anlatamıyorum aslında yani arkadaşlar benim Doğum hikayemde bu oldu yüce rabbim hepinize hayırlı doğumlar versin sezeryandan korkan da varsa hiç korkulacak bişey YÖK sadece 2 gün oturup kalkarken birilerinden destek alıyorsunuz bugün 4. Günümüz ve ben oğlumla ilgilenmeye başladım bile rabbime şükürler olsun inşallah rabbim hepinize bebeklerinizi sağlıklıya kucağınıza almayı nasip eder ❤