Sizde görüyor musunuz çizgiyi 2 gün arayla yaptım böyle çıktı ve 3 gün üst üste ovülasyon testin yapmıştım elimde gebelik testi yoktu daha yaparken t çizgisi koyulaşmıştı 5. gün gecikmem bugün de adet olmadım hala sabah hızlı gebelik yaptım onda bişey çıkmadı anlam veremedim