ebruuomerr 39+2deyiz doktorumuz 40 haftadan sonra bebeğin kaka yeme ihtimali olduğu için 40 haftaya kadar kendi gelmezse suni sancı ve ya sezaryen dedi. Sizce beklemeli miyim ya da suni sancı faydalı olur mu?
Ebrdef ebruuomerr risksiz gebelikler tabiki kendi sancısını beklemeli bence ama mecbursanız suni sancı deneyin tabiki, benimde doğumum 39+3 te suni sancıyla başlatıldı ama sonunda sezaryen oldum 🙂
Sasmaz207 Merhaba bende 40+3gunluk olduk allah nasıp ederse carsamba sunı sanı verecekler oglumun gelmeye nıyetı yok 3gebelıgım bu kızlarımda da hep sunı sancıyla oldu kızlarımda tansıyon sıkıntım oldu bunda hıcbırsey olmadı ve 40haftayı doldurduk