gulumse0611 Sol kasığıma ağrı giriyor tuvalete çıktığımda sol kasığım çok sancı oluyo küçük abdestimi yapamıyorum bazen idrar yolu enfeksiyonundanmıdır hiç yaşamadım böyle.
Tugceecikk gulumse0611 çok sık gidiyorum tuvalete kasık ağrısı yapıyor biraz en son kaşıntı yanma başladı doktora gittim çıktı antibyotik kullanıyorum
gulumse0611 Enfeksiyonu yaşyanlar nasıl belirtileri var acaba hiç yaşamadığım için bilemiyorum 13 haftalığım bu arada
gulumse0611 Ayyucebanu yanma Ayyucebanu yanma yok öyle çok akıntımda yok normal gebelikte olan akıntı ama tuvalet sırasında çok ağrı oluyo sancı gibi
gulumse0611 Tugceecikk bnde çok sık gidiyorum gittiğimdede tam yapamıyorum zaten ama yanma kaşntı yok bende
defnemilam benimde o haftalarda hep tek tarafli sol kasikta batma oldu enfeksiyondan . haftaniz uygunsa doktor tek kullanimlik toz şaselerden veriyor. ama ilk 3 ay sakincali diye biliyorum bol bol su icin
Tugceecikk gulumse0611 kişiye göre değişeblyr o canım enfeksynunda çeşidi var mutlaka idrar tahlili ver bende 16. Haftama gircem en başından tedavi olmalısn allah korusn erken doğum gibi tehlikeleri varmış doktorum dedi mutlaka kullancaksn antbytk diye çokta yüksek değerim yok