Merhaba hanımlar daha önce açtığım postta bir türlü hamile kalamadığımı doktorumun tüp bebek yapmak istediğini yazmıştım sizde bana bir sürü öneride bulundunuz 😍 Öncelikle ben çikolata kisti hastasıyım şubat ayındıda rahim yapışıklığından ve polipten ameliyat olmuştum ama doktorum hamile kalmamı düşük ihtimal görüyordu yumurtam az olduğu için daha sonra çakşır kökü otu kullandım ama malesef bende işe yaramadı bu mayıs ayının başında adet bitiminde promotil woman aldım biraz fiyat olarak pahalı ama kesinlikle şans verilmesi gerekiyor bu ay kullanır kullanmaz hamile kalmışım bu sabah test ile öğrendim sokağa çıkma yasağı biter bitmez hastaneye miniğimizi görmeye gidicez inşallah sağlıklıdır çok dua ediyorum sizdende dua bekliyorum inşallah allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻💕