Sumru a_gzde amiiiin inşaAllah.. gerçekten öyle bende sizin gibiyim siz anlatınca kendimde sizi buldum resmen.. bende çok evhamlıyım ama inşaALLAH Allah ın izniyle atlatacağız bu süreci yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alacağız inş..
a_gzde Sumru evet hatırlıyorum geçen bir post açmıştınız 😄 ben de rahatlatmak için yorum yapmıştım hatta 😄 aha dedim benden bir tane daha 😄
a_gzde asenur0407 aaa şükür kullanan birini buldum 😄 ben şu an mom vital DHA formatını kullanıyorum canım. Nasıl iyi gelmiş miydi sana
Sumru a_gzde hahahahah :))) iyimişş bize geçmez bu aylar :) siz yine 24 haftalık olmuşsunuz ben daha 20 hftamdayım :D ALLAH yardımcımız olsun :D
Akty0753 a_gzde olabilir doktor zaten durumuna gore verir ilacı neyse onu vermistir için rahat olsun derim😊
Mekamu a_gzde ben doğuma kadar kullandım. Folik asitin fazlasının zararını nerede okudunuz bilmiyorum ama fazlasını vücut zaten kolayca atabiliyor. O yüzden sorun yaratmıyor.
a_gzde Mekamu canım henüz kanıtlanmamış ama öyle bir görüş var. YouTube’dan falan bakarsan videolar var
a_gzde Mom9589 ben de DHA ya geçtim ilk kutum şu an. Valla kullanan birilerine görünce rahatladım çok teşekkür ederim 😊