Takmayacam diyorum ama başaramıyorum . Her ay oldu mu olmadı mı. Kaybettiğim bebeğimde ne de güzel atmıştım kafamdan hamile kalmıştım. Bu ay yumurtlama gördüm değerlendirdim ovülasyon hala koyu devam ediyor tuttu galiba diye sevinmiştim az önce yaptığım ovülasyon silikleşmis sanırım . 1 haziranda eşime doğum günü yapmayı çok istemiştim kısmet değilmiş 😔 isyan da etmiyorum belli ki vakti zamanı var . Belki de oluyor adete yakın strese giriyorum tutunamıyor çünkü adetlerim çok ağrılı olmaya başladı 3 aydır rahmimi kazıyorlar sanki adetliyken
