81anne cnm sağlık ocağında yaptırdım değerlerim hepsi yanlış çıktı kanı geç işleme almışlar kaç çıktı wbc benmde yüksek çıktı tsh değerim 10.55 ti bozulmuş kan özelde yeniden yaptırdım 4.19 çıktı en dusuk mg ilaçı başlattı tsh için wbc enfeksiyon için doktorum dedi ki o gebelikte cok normal eğer normal gebe olmayan bi kadın olsaydın o değere cok derdim ama değerin normal dedi aşırı çoksa bide özele git yaptır sağlık ocağında galan yaptırdıysan cokta takılma Allah’ın izniyle bişey olmaz ya bende öyle tansiyon tsh wbc hersey yüksekti ağladım stresten ama ne gerek varmış sıkur herseyin ilacı tedavısı var üzülme bebeğini düşün git ne gerekiyorsa yaptır 🤲🏼 Dualarım seninle 😍🤲🏼