Ozlmece22122 Kizlar sizlere bu haftalarda bebek boyu söylendi mi doktor bebek iki büklüm olduğu için boyunu olcemiyoruz dedi merak ettim 🤔
derinozkaya Ozlmece22122 benim doktorda öyle diyor hep millet yazıyor valla cok merak ettim benim doktormu sorunlu
fosforlukalem Ozlmece22122 zaten tam ölçüm sağlayamıyor kimse. Söylenen rakamlar tahmini. Bi kemik var bebeklerin vücudunda hangisiydi şu an hatırlamıyorum. O kemiğin uzunluğu ölçülüp tahmini bi rakam söyleniyor boy için 😊
Ozlmece22122 derinozkaya benimki de söylemedi ısrarla sordum bu haftalarda boy ölçüm yapan cihaz olmaz dedi 🙇♀️
Ozlmece22122 fosforlukalem tahmin de vermedi doktor ondan merak ettim cnm her doktor mu yoksa bu benim gittiğim doktor mu böyle diye😏😏
Melike3777 Ozlmece22122 genelde sanırım FL yi 7 ye çarparak bulanlar var burda canım bende burdan görmüştüm ama tabi doktorum boyunu söylediği için gerek duymadım🤷♀️
Melike3777 1989-- evet canım kağıta yazıyor kilo felan var genelde ya onun altında yada üstünde yazıyordu benım her kağıta aynıdır sanırım bilmiyorumki 🤷♀️☺️
Melike3777 Ozlmece22122 kağıtlar başlı başına kafa karıştırıcı o kadar muayene parası alırlar bişey söylemeye gelince insanı öeraktan öldürürler🤦♀️
fosforlukalem Damla_K ultrason kağıdında uyluk kemiği FL diye geçiyor. Onu 7 ile çarparak bulabilirsiniz. Bizim de doktorumuz her gittiğimizde söylüyor. Ama izinde diye 27 hafta kontrolüne başka doktora gittik söylemedi. Ultrason kağıdına bakıp hesapladık
Sevgigursoy Ozlmece22122 29. Haftada 41 cm di , banada önceki gittiğim doktor öyle dedi ve özele gittiğim halde ama ben tıbbı sekleterim sırf o yüzden doktorumu değiştirdim şuan ki doktorum söylüyor
tugbaayaz Ozlmece22122 doktorum söylüyor 25 inci haftada 35 cm demişti ilk zamanlar küçük olduğu için söylemiyordu ama 3 tür söylüyor artık
Ozlmece22122 tugbaayaz sanırım doktor hatası yaşamışım zaten bebeği de göstermedi ilk defa gittiğim doktordu