58_edaygmr_58 Ozlemcn canım 37 haftalıkken. Gittim baş geliş dedi sadece Kanama suyun gelmesi sancı olmaz sa 40. Haftaya kadar gelmene gerek yok dedi önümüzdeki perşembe 40 olucam ondan sonra gidicem inşallah kontrole
suzan_26 Selinburak Mayıs annesi olucam derken Haziran annesi olucam galiba perşembe tam 40. hafta kendisi gelmez ise 4 Haziran da suni sancı ile doğum başliyacak açıkçası suni sancıda biraz korkuyorum🤦♀️
yaseminkslr suzan_26 günlerimiz aynı benimde perşembe günü 40 hafta olucak ama hala gelmeye niyeti yok doktorum da bekleyeceğiz dedi🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️
suzan_26 yaseminkslr Cidden bu son ay çok zormuş bel ağrısından ölüyorum gelsinler artık anladık yerleri rahat ana karnında olmak güzel ama birazda bizi düşünsünler uykular haram oldu 🤦♀️😂
yaseminkslr suzan_26 Gerçekten öyle doğumun başlaması için yer yolu denemek istiyorum ama müdahale de etmek istemiyorum bir tarafımda artık deli gibi kavuşmak istiyor nelerle karşılacağımı görmek istiyorum 🥰🤓🤓
suzan_26 yaseminkslr Bende koronadan dolayı iki aydır yürüyüş yapamıyorum evde eğilip kalkmak dışında bir de arada hurma yiyiyorum zaten başka yapıcak birşeyimiz yok onların canı ne zaman isterse o zaman gelicek belliki 🤰
yaseminkslr suzan_26 kesinlikle öyle canım Allah yardımcımız olsun hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🙏