sevde-alp Kasik da baski hissediyorum yürürken merdiven çıkarken yorgun düşüyorum 15 haftam bitiyor neden olabilir sizce karnim büyük de değil henüz ama sanki son aylarımdan😕
Merve005 sevde-alp Benimde sol karsığımda bazen baskı oluyor 17 haftalığım ama 2 3 haftadır böyle neden oluyor acaba sanki bebek kendini sıkıyor bir yere toplanıyor içerde gibi oluyor size de öyle mi
sevde-alp Merve005 benimki farketmiyor yürürken baskı yapıyor doktoruma gittiğim zaman soracağım bayramdan sonraya kaldm kesin birsey eksikliği var başka.neden olur ki