Um07 Bahaaar Benim de geçen hafta gogsumden süt gibi bir şey geldi şok oldum ve duygulandım çok güzel bir şey 😍😍😍
Busranrunal Bahaaar ah canim 3 haftadır aynısı benimde basımda her sabah uyandığımda atletimde süt lekesi
Werwe selen8sefam sıkmayın o sut bebege en faydalı sut mumkun oldugunca akmaması bebek için faydalı çünkü o içecek☺☺
selen8sefam Bahaaar benim göğsüm kaşınıyodu bastırdım heralde o ara geldi ve de sıktım az daha geldi sonra anladım 😄
Sevda6767 Ben de merak ediyorum gelir mi acaba diye ama sıkmak tehlikeli diye duydum Allah korusun erken doğuma bile yol açabilir demişti burda bazı arkadaşlar
Ozlemocekk Bende de 4 güne yakın süt geldi ve ağrım oldu doktorum göğüslerimi temiz bi tülbentle hafif sıkıp sarmamı söyledi yaptım ve ağrım kesildi kızlar.