Canım herşeyi öyle çok istiyor ki hele tatlı ama yemiyorum çünkü bebegimin karnı şişmiş doktor öyle dedi şekerden kaynaklı oldugunu söyledi bende aşırı dikkat ediyorum düzene soktum şekeri biraz şu bayramıda sag salim atlatırsak iyi çünkü evin heryeri şuan şeker ve tatlı doluu😅