Nurcn Kizlar ben 20 haftalik oldum ve karnım tam anlamıyla çıkmadı sabahları uyandığımda ise küçük bı hal aliyor normal birde asgilarda hissediyorum 🙄 cevap yazın merk ediyorum
Hilal93 Nurcn ben 21inci haftama giricem ama ikinci hamileliğim olduğu için biraz belli göbeğim 😊 ama bebek henüz asagıda hareket ediyor 😌
Tsknaltunts Canım aşağıda bebek çünkü ondan aşağıda hissedersin bende22 haftadayım sabahları karnım iniyor sanki yemek yiyince çokçıkıyor endişe etme🤲