Meriwa Mommy006 canm benim normalim o civarda düşük ama senin düşük müdür takil et tuzlu ayran iç canm
CgdmZtrk Mommy006 benim hep öyle. Hamileliğimin başından beri. Doktor yüksek plmasondan kork düşükten bişey olmaz dedi. Bazen 7/3 bile oluyor. Tuzlu ayran iç ayaklarını havaya kaldır
Mommy006 CgdmZtrk sağ ol canım inşallah ilki yüksek tansiyon ve preeklemsiden 29.haftada erken doğdu bu bebiş de düşük tansiyon mu olcak die tedirgin oldum da inşallah her şeyi normal yaşayacağım bu sefer😍