Kbrmrt57 doğum olmuş göZünüz aydın Allah analı babalı büyütsün. Bende 39+1deyim doktor cuma günü çatı muayenesi yapcak ve biraz uyarırız dedi. Sizi uyardıktan ne kadar sonra sancı başladı ve ne kadar sonra doğum yaptınız. Uyarı nasıl oluyor herkeste işe yararmı acaba acı vs hissettiz mi muayenede. Şimdiden teşekkğrler