Kızlaaar bu haftalarda olanlar ne durumda.. Ara sıra sancım oluyor ama hemen geçiyor. Kalça kemiklerim çok ağrıyor. Çok kilo almadım bu sefer . Oğlum 40+1 de doğmuştu.. şimdi kızım da o kadar beklemek istemiyorum. Kızım da 2900 falan şuan. Ne zaman doğacak diye sabırsızlıkla bekliyoruuumm