4965berra Evet kizlar hastaneye sancim var diye gittim pazartesi sezeryan gunu alarak dondum rahmim cok darmis yarim almayi dusunuyorum siz ne dersiniz
Ruveyda_ 4965berra spinal sezaryen yap daha konforlu genel anaztezide cok fazla uyusukluk oluyor narkozdan bsey hatırlamıyosun falan
derinozkaya 4965berra spinal.. bende tam almak istedim ama onun cıkısına ilk sesine şahit olmak istiyorum. tam narkozda ilk kendine gelene kadar ne oldugunu anlamıcak ve hatırlamıcaksın bu anı kaçırmak isteyen biri oldugunu sanmıyorum 🤷🏼♀️
Ruveyda_ 4965berra bnce spinal sezaryende cunku genel anestezıde uyanıyosun dogum olmus bebegı getırıyolar agrılar baslıyor ama spinalde herseyı hssedıyosun goruyosun şok olma olayın yok. Ama ıkısı de amelıyat sonucta agrısı aynıdır
derinozkaya 4965berra bencede öyle tam anestezide gözünü açınca acıda baslayacak en azından diger türlü uyusuk kalcak dört bes saat
Gzn Ya bende spinal olmustum ama 15 gun bas agrisindan kafami kaldiramadim ve uzun sure bel agrisi cektim evet cok guzel bir duygu o ani yasamak ama ikinci bebegimde kararsizim genel olucam sanirim ama tabi herkesin ki farkli oluyor
Ruveyda_ Ruveyda_ bilincin açık oluyor spinalde kalkıp yürürsün aksama dogru narkozdan uyanmak kötü. Yengem narkoz etkısıyle hastaneye zıyarete gelen herkese normal dogum yapamadm özür dilerim diyodu. Ben narkoz etkısıyle saçma sapan bseyler anlatmaktan cok korkuyorum
Ruveyda_ 4965berra bebegıde ilk biz görmüş olcaz allah nasıp ederse hemsıreyle sohbet ederken fln hemencık bı ciyaklama sesı 😍🐥