Merhaba kızlar,
Kan Testinde beta hcg 330,80 ve progesteron 15,53 çıktı. Vajinal ultrasonda kese gördü 4 haftalık gözüküyor. Fakat haftaya tekrar kan tahlili yapmak istiyor doktorum. İlk gebeliğimde bebeğimi doğumdan 1 hafta sonra kaybettiğim için çok endişeleniyorum acaba sağlıklı gebelik mi diye. İnanin hamile olduğumu dolu dolu sevinemedim henüz. Korkuyorum.