Evet bende sonunda yaza bildim normal bi doğum düşünüyordum hep ve burda okuduğum hikayeler hep normal doğum hikayelriydi ama arada bi sezeryan ada bakayım diyordum artık son anlara yaklasinca ha gelcek normal olcak diyordum ama kontorole gitigimde bebeğimin karnını büyük olduğunu ve kilosunun normalin üzerinde olduğunu ve doktor ilk hamileligim diye normal doguramiycagimi söyledi pazartesi gunu gitmiştim ve carsamba gününe sezeryan olacağımı söyledi bende tamam dedim eve geldik uyudum ve sabh uyandım lavaboda kanamam oldu hemşire mi aradım hastaneye gel dedi gitim doktor altan muane etmedi sadece bakti birsey yok dedi eve git eyer siklaaşrsa gel geldim eve uyudum biraz sancilarim başladı ve gece 9 a kadar cektim sanciyi artik yemek te yememiştim ve dayanamadım anneme dedim ben yemek yiycem yedim sora saat 10 geldi ve dayanamıyordum zaten normal doguramiycagim icin gitim doktor ameliyatı hazrlayin dedi yemek yedim diye bana biraz kızmıştı ve korkularım da vardı tabi ameliyata girdik ve yarım uyuştum ama ameliyat bitene kadar konuştum Bağırdım ağladım çok salalk hareketler yapıyordum biti ameliyart geldim odaya tabi benim ayaklardaki uyuşma bitince alahim bi ağrılar bi sancılar anlatamam ağrı kesici verdiler ve ağrımı kestim ama o ilk ayağa kalkma tam bi işkence zaten ondan sorada hic oturmadim sora bi öksürük tutu alahim dikişlerim ağrıyordu hep oksuremiyorsun 4 gün hic aralıksız uyumadım ondan sora iyiz şükur 2 aylik olduk çok şükr inşalah sizlerde biran önce alırsınız yavrularınizi kucağınıza biraz uzun oldu kb