Ecenklv Kizlar merhaba size de oluyor mu ya da yasayan var mi 12.haftamin icindeyim ve gece uyandigimda asiri derecede mide bulantim oluyor bi sey yiyip icemiyorum isteksiz oluyorum bu neden var , bu aksam 11-12 gibi filan da oluyor
Adedul Benimde bulantılarım hep gece olunca başlardı.. tüm gün iyiydim kimilerinin öyle oluyormuş 14. Hafta gidi geçti o aradada gece yatarken 2 tane prilam kullandım çok iyi gelmişti o dönem
Adedul Prilam b vitamini çeşidi olduğu için ve hamileler için ğretildiği için ben gönül rahatlığı ile kullanmıştım doktorum onu vermişti. Sizde dpktorunuza danışıp kullanım bence çünkü göZüm açılmıştı gerçekten
Larisa Benimde 11+1 hala gecmiyen bulantim var kusma yok gece uyumadan iki saat once iki tane prilam kullaniyorum oda idare eder tam kesmesede yine azalttigini dusunuyorum. Anca 14 haftada rahatliycaz sanirim allah hepimizin yardimcisi olsun 😏