Slm arkadaşlar burada çok yeniyim 3 tane evladım var beklenmedik bir şekilde 4. gebelik yaşıyorum 3 gebeliğimde de yumurtlama takvimine göre hamile kaldığım için bu geç döllenme olayı ilk defa başıma geldi normalde son adet tarihim 25 Mart ama benim döngü uzunluğuna göre nisan ın 29 unda adet olmam gerekiyordu bir gün öncesi yaşanan ilişki sonucu gebe kalmışım yani 28 inde o nedenle geç görünen bir gebelik oldu 15 gün gecikmede kan testinde değer 121 çıktı ve ultrasyonda görünmedi yaptığım hesaplara göre döllenme de 3 4 gün sürüyorsa 22 günlük olması lazım ama dün doktor muayenesine gittim kese göründü doktor yaklaşık 4 5 haftalık dedi değerde yükselmiş şimdi ben buna göre mi haftamı belirleyeceğim kese çok küçük göründü kalp atışlarını duymaya gittiğimde mi haftamı belirleyeyim herkes ye aynı haftalarda olmuyor çünkü kafam çok karışık belki yersiz karıştırıyorum ama elimde değil ☺️