Selam kizlar. Ilk once fikr bildirecek herkese tesekkur ediyorum.❤ Cok sukur 8 haftalik olduk bu gun. Ilk haftalarda azacik agrilarm vardi. Adet olucakmis gibi yerlesme donemi diye soyledi doktor. Simdi bu sabah yine ayni agri oldu yerimden kalmadim oylede durdum kaldim. 1 dakka oldu gecdi gitdi. Hamilelikde arasira boyle agrilar olmasi normalmi? Cok tedirgin oluyorum(( bir dafa dusuk yapdim diye hep korkuyorum((. Allah herkesin yardimcisi olsun🤲 amin