aysebkrr devlet hastaneleri malesef iğrenç, kaç kere aciline gittim sancım var diye direk şunu soyluyorlar “alttan muayene olacaksan gel muayene edelim alttan olmayacaksan üstten muayene yapmıyoruz ” hem de bebeğim tüp bebek alttan muayene riskli olmaz mı dememe rağmen umursamadılar.Bende o sinirle özele gittim hadi ben gidebildim ama ya ekonomik durumu iyi olmayanlar ne yapacak yazık valla orda kazandıkları parayı hiç haketmiyorlar hem de hiç…