Merhaba arkadaşlar doğum yaptigimdan beri buraya yazmak istedim ama hiç vaktim olmadı malum iki çocuk olunca bide ev işleri yetisemiyor insan kızım ikinci bebeğim benim ve oğlumda yaşadığımdan daha zorlu bir süreç yaşadık mide bulantıları kusmalar ağrılar hatta gittiğim doktor acaba ikiz mi diye defalarca kere baktı neyse gelelim bizim hikayemize benim kızım ikinci gebeliğim ilk gebeligim de sezeryanla doğum yaptigim için ikinci de öyle oldu son kontrollerimizi olduktan sonra doktorumuz gün verdi pazartesi doğum dedi biz cuma günü muayene olmuştuk tabi aldı bizi bir heyecan ikinci olsada o heyecen hep aynıymış anne baba için önce onu gördük ve yaşadık neyse geldi çattı doğum günümüz tabi benim heyecendan uyumamış 3 günüm de var arada o gün sabah doğuma giderken oğlum evde uyuyordu kayınvalidem İstanbul’dan geldi sağolsun hiç bir animda yanlız bırakmadı beni yeri çok başkadır o yüzden bende tabi küçük halamizda geldi bu küçük halamiz benle aynı yaşta ve gerçekten oğlumu gözüm kapalı ona emanet ederim çok iyi bakar neyse oğlumu ona bıraktım evden çıktım aldı beni bir ağlama neyse geldik hastaneye kontrollerim yarışın yapildi hazırlandım artık beni almalarını bekliyorum oğlum halası geldi sonradan eşimin benim arkadaşlarım heyecen dorukta tabi titriyorum artık o sırada neyse oğlum kayınvalidem ve halası ona birşeyler yedirmek için odadan çıktılar kantine inerken kayınvalidem benim ameliyat ortumu görmüş benim anlamış beni almaya geldiklerini ama oğlum etkilenmesin diye de çıkamamış yukarı neyse geldiler beni almaya sedye falan çıkamadım seydeye sonda da var tabi ki korkudan dedim eşime beni sen çıkar aldı kucağına çıkardı ameliyathane asansörune kadar geldi elimi tutarak ama aldı beni yine bir heyecan tekrar başladım ağlamaya tabi korku da var ya uyanamazsam ya oğlumu görmezsem bir daha hiç diye çünkü en son böyle hastalandığında ben kime anne diyeceğim iyileşmezsen anne demişti ve aklımda öyle bir kalmış ki etkilenmiştim eşime dedim giderken oğlum sana emanet eşimde agliyo benimle ben öyle söyleyince tutamadı kendini saçmalama hadi git kızımızı da al gel dedi tamam diyip gittim geldik ameliyathaneye hemşirenin çok güler yuzluydu mükemmel bir rahatlama geldi o an ama ameliyathane buz gibiydi hele ki o ameliyat masası tabi bizim fındık ta kışın Şubat ayının 3 ünde doğdu onunda bir etkisi var muhtemelen gogsumden itibaren her yerimi baticonladilar buzz gibiydi üzerimi kaç kat orttuler hatırlamıyorum hep üşüyorum dedim çünkü neyse canım doktorum geldi çok sakin bir doktor ve inanılmaz rahatlatiyo beni de taniyo hem o hastanede önceden çalıştığım ve için denetimciydim ve katları odaları hastaları kontrol eder din ve sürekli karsilasirdik hemde bizim tüm ailemiz kayınvalidem bile onun hastasıdır anlayacağınız 7 den 70 e durumu eşimin kuzenlerinin eşi kuzenleri teyzeleri kayınvalidem hepsi ve tabi ki son olarak ben😊😊 tabi bizim çalışma durumumuzda oldu birlikte neyse geldi ameliyathaneye nasılsın dedi iyiyim hocam siz dedim bende teşekkür ederim dedi başlayalım mı artık nasıl hissediyorsun kendini diye sordu hocam iyiyim fakat heyecanlıyım dedim hersey güzel olacak dedi neyse spinal sezeryanla doğum yapacaktım fakat o kadar heyecanlandım ki beni uyuyun dedim ve son anda vazgeçtim doktorum tamam dedi kolumdan bir ilaç verdi bana anesteziymis boğazım yandı tabi doktorum bana derin nefes almaya çalış dedi aldım ama boğazım yandı tabi ki sonra o başlıyoruz derken ben bayılmışım bide ondan geriye say demisti bana ben en son 9 dediğimi hatırlıyorum gerisi yok tabi üç günlük uykusuzluk var neyse bizim minik kız doğmuş 5 dakika içinde esimede söylemişler kıyafetleri istemişler ama bebek doğunca aglamamis 3 dakika ve gözleri kapaliymis üstelik vurmuşlar poposuna yine aynı en sonunda yıkarken ılık suyla yikamislar o zaman ağlamış hatta bebek ölü doğdu demisler ve doktor imkansız bugün kontrol ettim bebek canlı demiş fakat bizim küçük kız uyuyormuş ondan aglamamis poposuna vurulmasinida takmamis uykuyu çok severmiş meğer ılık suyla yıkanınca başlamış ağlamaya sonra örtüye sarıp çıkarmışlar odaya kontrollerinde yapıp giydirip getirmişler eşim gördüm daha minicikti yeşil bir örtü içinde giydirdiler aşılarını yapıp bize getirdiler ama bebek yatağı yoktu gelene kadar kucağımda tuttum dedi tabi oğluşum kiskanmis istemiyorum demiş onu kardeşine babannesinin aldığı emziği emmiş bide annem nerede annemi istiyorum diye ağlamış hep sonradan öğrendik ki benim ayilmam uzun sürmüş kanamam fazla olmuş dikislerim çok ugrastirmis Allah’tan serumla kansızlık tedavisi uygulamisiz demiş doktor kendime gelememisim en son bilincin yerine gelmeye başlarken elimi kaldirmami istediklerini ağzımı açmamış istediklerini biliyorum duyup hareket edememiştim bana tokat atmışlardı kendime geleyim diye elimi kaldırıp ne vuruyosun be dediğimi hatırlıyorum Allah’tan hepsi arkadaşım ciddiye almamışlar beni 😂😂 sonra beni odama getirdiler bana diyorlar ki sedyeden kendini kaydırarak yana yatağa geç dedim ben gecemem sonra tutup onlar geçirdiler bebeğin sesini duydum ama o kadar canım yaniyo ki susturun şunu dedim odaya gelirken oğlum arkadaşım kayinvalidesi benim kayınvalidem hepsi agliyolardi oğlum ağlayınca dayanamamislar küçük gorumcemin bebeği ağlarken videoya çektiğini gösteriyor bana dedim istemiyorum gösterme bana sonra mis kokulu kızımı getirdiler emzirdim hemşire arkadaşımla o an anladım ki yaşadığım herşey ona değermis daha sonra gaz sancısı ve dikiş ağrılarından bagirmalar hemşire geldi neden bagariyosune diye sordu ağrım var dedim bagarinca geciyo mu dedi hayır dedim peki niye bagariyosun diye sorunca sanane be bagaricam demişim eşim diyo ki bağırma kanaman articak şimdi sanane sen karışma hepsi senin yüzünden diyip onada bağırıyorum tabi yazık canım eşim biran bile ayrılmadı basimdan büyük görümcem aradı o ara daha yeni kendime gelirken eşimden bir yaş küçük evde temizlik yapıyormuş ona gidecektim ben dedim kinona abla nolur gel beni buradan al canım çok yanıyor bana diyo ki sakin ol diyor demem o ki zorlu bir süreç ti ama atlattım şükür kızım oğlum eşim tüm sevenlerim sevdiklerim birlikteydik en önemlisi de çok şükür ki saglikliydik Allah tüm anneleri evlatlarına kavuştursun ve şu dönemde sağlık versin inşallah 😊😊🤲🤲🤲