9 aylık maceranın sonuna geldimm. Ve kızımı 21 mayısda kucağıma aldım. Doğum hikayeme gelecek olursak başından beri normal istemediğim için doktorumuzdan 21 mayıs için tarih aldık. Tam 39+0′dı.Sabah 9 da hastaneye yatışım yapıldı. Benim tek sıkıntım belden yapılan iğnede sırtımda çok ödem olduğu için anestezi uzmanı biraz uğraştı. Her yerim o kadar şişmiş ki üçüncü denemede iğneyi yapabildi. Sonra hemen uyuştum doktorum geldi ne olduğunu anlamadan bebeğimin sesini duydum. Inanın o kadar farklı bir duyguydu ki ağlamaya basladm. bebegm çıktıktan sonra benm dikişim yapıldı sadece sakinlestirici yaptılar.En fazla 15-20 dk sonra da beni çıkardılar yukarıya. Bebeğim 3.640 gr doğdu.
Tavsiyelerime gelecek olursak;
- Mutlaka geceden kayısı kompostosu yapın ve hastaneye götürün. Geceye doğru onu ictikten sonra gazımı çıkarabildim.
- Ilk yürüyüş cok önemli hemşire gelip sizi kaldırmak istediğinde yere bakmadan kalkmaya gayret edin. Dikiş yeri biraz acıyor ama dayanılmayacak bir ağrı değil. Ben en çok bundan korkmuştum.
- Baş ağrısı olmaması için doğumdan sonra 2 bardak nescafe içtim. Bitter çikolata yedim çok şükür bir baş ağrım olmadı. Mutlaka yanınızda bulundurun
- Sondayı uyuşduktan sonra yapmalarını isteyin ben taktıklarinda da çıkardıklarında da hiçbise anlamadım.
Gözünüzde sezeryanı büyütmeyin. Herkesin acı eşiği farklıdır ama dayanılmayacak ağrılar yaşamıyorsunuz. Ben ikinci gün eve taburcu oldum kalkıp eğilirken ağrım oluyor sadece günden güne hafifliyor normale dönmeye başlıyorsunuz.
Herkese hayırlı doğumlar Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin. Sormak istediğiniz bir konu var ise yanıtlayabilirim 🤗